"Hide and seek" är dagens låt.

Den här låten och jag har ett.. ja.. förflutet kan man väl säga.
Alltså, först när jag hörde den tyckte jag inte alls om den, sen tyckte jag att den var riktigt skön. Sen helt plötsligt blev jag arg på den för att jag förknippade den med en viss person som jag inte gillade längre. Men så var det ett avsnitt förra säsongen av "so you think you can dance" då Mia Michaels hade gjort en helt underbar, vacker och mycket sorglig dans till den låten. Och sen dess har jag totalt älskat den. Så fort jag hör den börjar jag gråta för nu står den för saknad för mig.
Att skiljas från något eller någon som betyder mycket för mig
.
Och med allt detta sagt så:


Imogen - "Hide and Seek"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback