"I want a baby in your belly"

Idag orkade jag inte ta mig upp ur sängen förrän vid 13 ungefär då jag tyckte för synd om min hund för att ligga kvar längre. Han är så snäll min hund och väntar tills att jag vaknat ordentligt innan han börjar visa att han verkligen vill ut.Iofs var han ut vid 3.30 inatt sista gången så det blev ändå inte så länge han fick vänta.
Ja så det blev ingen skola idag... jag är som så tom just nu, jag tror det är en del av processen..
Idag stod det nåt roligt i LT... nämligen i horoskopet för mig (tvilling) och han (lejon), det stämde så himla bra just nu. Jag vet ju egentligen att det beror på hans osäkerhet alltihop, men jag orkar bara inte med det längre... det är dags nu.

Jag ska passa på att slå ett slag för facebook.com här, om ni inte redan är med där så bli medlem!
Sen går ni och addar mig som vän, Nina F Lindahl kallar jag mig där, jag ville inte skriva hela namnet eftersom att det bara är jag som heter som jag gör.. och det finns så många weirdos där ute.
Som såna som envisas med att köpa förlovningsringar till såna som säger att dom redan har en kille, och lägger handen på magen och säger "I want a baby in your belly" på svängig turk-engelska.. mmm konstigt som sagt, å speciellt när det är första/andra gången man springer på varandra.

Jag längtar bort... ROM någon?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback