IDAG var en mycket bra dag!

Och det är egentligen bara för att idag kände jag för första gången mig riktigt nöjd över mitt arbete på boendet.
Nu känns det som att jag äntligen har fått bekräftelse från de enda som det betyder något att få det från... nämligen de boende. T.o.m. han som brukar vara svårast att ha att göra med verkar ha accepterat mig och bjöd t.o.m. med mig på bio ikväll. :) Jag är så glad! :)

Dagens favorit...
...film: "The Fountain" som visas på Bio Regina just nu, en helt undebrar film! (se bild nedan (den är inte animerad, även om det på bilden kan se ut så))
...låt: Det är nog fortfarande "Apologize" - One Republic
...tanke: "jooo... det är nog faktiskt så; Jag duger!"

Jag har förövrigt gett mig tusan på att jag ska lära mig att spela "Apologize" på piano. :)

image208

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback