Nej nej nej... du måste sluta nu!

Inte här också!!!
Jag ber dig återigen "Stickan" att lämna mig ifred, när jag tog bort möjligheten för dig att höra av dig till mig på msn, och jag inte vill svara på dina sms, så ville jag inte att det här skulle bli en ny möjlighet för dig att höra av dig. Jag la upp den där bilden för att jag älskar min häst och det är den enda bilden på oss två jag har, men nu har du förstört den för mig, tack vare din kommentar. Nu skriver jag det här också så att du förstår att jag verkligen inte vill höra från dig mer, jag har sagt det till dig i över ett år nu. Jag tror det är dags att du förstår att jag menar allvar. Sluta höra av dig!!! Jag vill inte ha några fler sms, jag vill verkligen inte att du ska komma hit så sluta säg det, och jag vill inte att du läser min blogg! För din egen skull, sök hjälp, det här är inte ett normalt beteende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback