Sjuuuuuk

Usch o blä!
Jag förstår inte vad det är för kasst immunförsvar jag har egentligen?
Jag är ju sjuk jämt! Visst nu måste jag erkänna en sak... jag har inte tagit mina vitaminer och mineraler sista veckorna. Jag tror det är därför. Jag vet, inte alls bra. Det är ju nästan så jag får skylla mig själv för jag vet ju att jag brukar hålla mig frisk längre om jag tar dom. Nä nu blev jag inge glad, och den här helgen är det ju så mycket roligt på gång dessutom! :( Det här är ett prakttillfälle för att skrika TYYYYYYPISKT!!!!!

Jag måste nog pigga upp mig med dagens "morgon"skämt (klockan är ju mer än morgon nu men ändån)

Idag blir det blondinskämtrace!

En blondin var inne i en butik när en kille utbrast:
- Vilka stora meloner.
Blondinen stirrade vilt runt omkring sig:
- Var då?

Varför ammar inte blondiner sina barn?
- Det gör för ont att koka brösten.

Varför stoppar blondiner P-piller i spolarvätskan?
- För att slippa ha gummi på vindrutetorkarna!

Vad sa blondinen när hon läste den storbystade servitrisens namnskylt?
- Anna...vad sött. Vad har du döpt den andra till?

Varför satt den döva blondinen på en tidning?
- För att läppläsa.

Vad är det för skillnad på en blondin och en strykbräda?
- Det är svårt att sära på strykbrädans ben..

Vet du varför blondiner har bröd i näsan?
- För att mata kråkorna!

Varför hade den blonda killen gylfen öppen?
- Ifall att han skulle behöva räkna till elva..

Vad är det för likhet mellan en blondin och en vindrutetorkare?
- Båda skriker när de är torra.

Vad är definitionen på den perfekta kvinnan?
- En blond dövstum nymfoman vars pappa äger en krog.

Varför har blondiner blåmäken i naveln.
- Blonda killar är inte heller så smarta.


Hur reagerar en blondin när hon hör ett blondinskämt?
- Hon blir tyst som en mus....

Varför ställer sig en blondin på huvudet efter sex?
- För att man ska kunna dra kontokortet...

Hur får en blondin en mink?
- På samma sätt som minkar får en mink..

Två brunetter och en blondin på BB diskuterar vad de kommer att få...
Brunett 1: - Jag vet att jag kommer få en tjej eftersom jag låg underst.
Brunett 2: - Min kommer bli en pojke, eftersom jag var överst under akten.
Blondinen: - ÅHHH NEJ !! Jag kommer få hundvalpar...

Varför använder blondiner tamponger med extra långa snören?
- Flatlöss tycker också om bungy-jumping.

Vet du varför det ligger så många döda blondiner nedanför Eiffeltornet?
- De använder ju Libresse med vingar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback