Världens vackraste

Mmm världens vackraste häst har jag verkligen. Hur ska jag nånsin kunna sälja henne som jag hade tänkt mig.. hmm, det kanske kan vara värt att ha det lite slitit med pengarna nu under skolgången ändå. Hon är ju så underbar!
Här är några sköna bilder från sommarbetet i sommar. Dom har en helt underbar hage, den största beteshagen jag nånsin haft tillgång till, det känns så härligt att kunna ge henne det! Bara få vara häst ett tag. :)


Min Laida (fuxen) och hennes kompis Wilma (den svarta) njuter av friheten :)
image230
Jag o Laida gosar lite... kärlek <3

Kommentarer
Postat av: Stickan

Du e inte lite full i fan, å rätt rolig!
Att du skulle lägga upp just den bilden? Retas å frestas lite på en gång tänkte du nog!
Du förstod så klart att ja skulle kika in här, dom sitter rätt fint tycker jag!
Kramar te dig!!!!!! /stickan...

2007-09-28 @ 22:14:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback