Jättemysig helg!

Jag och Björn åkte till min stuga i Storlien över helgen och det var så hiiimlarns mysigt! <3 Det är så galet vackert där ute i storlientrakten, man fattar ju varför kungafamiljen också väljer att styra kosan dit när det är dags för att plocka fram skidorna. Vi hade jättefint väder på söndagen och tyvär lite småmulet och snöigt på lördagen, men det gjorde inget att det var mulet, vi hade det så mysigt ändå. Vi tog skotern och åkte ut på fjället och såg en jaktfalk bland annat. En härlig upplevelse med andra ord. Sen svängde vi förbi fjällbyn och badade lite i deras pool, DET var rackarns Myyyyyysigt det. Jepp jepp inte illa. Det gjorde inte ens nåt att det var en hel skolklass där också, vi simmade runt och kramades ändå. Och då var det ändå som att det bara var vi där, åtminstone kändes det så.

Man mår så otroligt gott när man är i fjällen, all frisk luft och vacker natur är som medicin för en trött själ. Och från den här resan längtade jag inte hem minsta lilla, jag ville bara stanna kvar och njuta av allt ännu lite till. Vi måste åka dit lite oftare.

Hörde den här sköna låten i stallet idag och blev riktigt glad över att Usher har en ny singel ute. Enjoy.

"Love in this club" - Usher

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback