Förlovad!

Nu är det kört killar, den här bruden är ringmärkt!
Min älskling bjöd ut mig på finmiddag på "Loftet" i onsdags med en baktanke i huvudet och en ask i fickan.
Efter en helt underbar middag med vackra rosor (som björn hade sett till att dom skulle köpa in till mig) samt fin musik och hela stället för oss själva var kvällen redan som gjord, tyckte jag... TIlls att Björn skulle hämta sig en tandpetare, sa han... Men istället knäböjde han brevid mig och öppnade en liten ask där det låg en helt otroligt vacker ring(!) Sedan frågade han om jag ville spendera framtiden ihop med honom... Själv fick jag inte fram ett ord för jag började strörtböla redan när han knäböjde... haha När han igen frågade vad mitt svar blev så fick jag tillslut fram ett "*snörvel*Jaaaa *snörvel*" Och sen trädde vi på varandras ringar och pussades, som man ska. :) Sen kutade jag iväg till spegeln och torkade bort sminket som runnit! Jag är ju ändå tjej... Det roliga var att servitören var precis påväg ut i salongen med dessert när björn skulle ställa frågan, varpå han vände på en femöring och gick kvickt in i köket igen. thihi Ja sedan åkte vi upp till min pappa där vi bjöds på champagne och jordgubbar. :) Helt underbart!

11 diamanter, rött och vitt guld, med ingraveringen "Björn 27/8 2008"

Kommentarer
Postat av: Emma

Grattis igen! :)

2008-09-04 @ 10:31:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback