Grattis Pappa!!!

Idag fyller min pappa år, han blir 57 år ung. Det är en respektabel ålder tycker jag ändå. Tänk om 33 år när jag är 57 år, va klok jag ska vara!!! Ja det är inte utan att man längtar lite efter att ha varit med om så mycket fint och lärorikt som pappa har hunnit med under dessa år.

Ja nu har jag andra sysslor att göra än att sitta här och underhålla min gigantiska skara av trogna fans.. erhmm *not* så jag måste avrunda denna korta hyllning. Jag ska se om jag hinner skriva mer lite senare. MEN, en sak ska ni veta; det finns ingen man på denna jord som jag respekterar mer än min pappa, för han är så kärleksfull, rättvis och har ett hjärta av renaste guld. Pappa, JAG ÄLSKAR DIG!!! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback