Stackars Alshammar

Fy vilken panik hon ska ha haft när det är dags för tävling och baddräkten spricker upp!
Jag tyckte att det var bra gjort ändå att ge sig på att simma.. Jag skulle vara orolig att den skulle spricka upp igen, och det skulle helt klart påverka mitt lopp om det vore jag. När hon i intervjun sen började gråta av besvikelse på sig själv så vann hon nog inte bara mitt hjärta. Jag tror inte att någon kan vara besviken på henne, efter den "uppladdningen" precis inför loppet gjorde Therese det bra.

Nu längtar jag verkligen efter höjdhopp och häcklöpningen, jag hoppas verkligen att det kommer gå vägen för våra guldkorn därborta. Det förtjänar dom så mycket.

Ja jag är OS biten. Och det här är en seger jag vill få se igen.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback