Ny hårfärg?

Jag ska snart till frissan och funderar på vilken färg jag vill att håret ska ha. Ska jag:
  • fortsätta på mitt gamla spår med att färga det översta håret lite ljusare och låta underhåret vara i min naturliga färg?
  • ge det blonda en mer "brond" ton?
  • låta det bli ännu ljusare?
  • färga det i en snygg rödaktig ton? (min naturliga färg är lite bronsigt rågblond).
  • låta det fortsätta växa ut, sporta en utväxt och klippa det tills min naturliga färg helt har kommit fram. (Det är ju nästan modernt med utväxt nu).
  • färga det mörkbrunt?
  • nåt annat förslag?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Som du har det nu eller lite ljusare.. Alternativt "gulda" till det lite som Fergie.

Postat av: Nina

Ja jag känner också att det nog får bli som jag har nu eller lite ljusare i överhåret.

2008-02-03 @ 16:40:31
URL: http://magnina.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback