Party party

Ja det är aldrig fel med party. Igår fick jag det demostrerat för mig att jag minsan inte alls är tung! Detta visade mina kära manliga vänner genom att lyfta upp mig och skicka mig emellan varandra ett tag medan dom sa; "Väger ingenting ju, lätt som en fjäder!" Haha jättekul tyckte jag och bad fint om att dom skulle sätta ner mig igen för att jag visst var tung, vilket dom inte gjorde utan fortsatte att skicka mig emellan dom tills att jag gav med mig... tillslut blev jag tvungen att skratta åt dom och säga att jag kanske inte är så tung ändå.. Gulliga killar det där.

I vilket fall sportade jag min nya fina klänning igår som är sådär gullig och dockaktig och lite romantisk med puffiga korta ärmar och svajande slutar den ungefär på mitten av låren så den är inte så avslöjande. Den är superskön och jag bara älskar den! Till den hade jag svarta leggings och höga svarta stövlar, samt ett brett skärp i midjan. Och jag kände mig riktigt fin faktiskt, fick massa komplimanger och sånt hjälper ju alltid att tycka om ett nytt plagg lite extra. :)

Här är en bild på mig och Lena <3
image391

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback