Tänk om...

....imorgon är sista dagen du träffar en person som du verkligen håller av, nån som du inte vill klara dig utan (för det är skillnad på att inte kunna klara sig utan någon och att inte vilja klara sig utan någon), och tänk om det sista du säger är något du för alltid kommer ångra. Jag är jätterädd för att skiljas åt som ovänner för man vet aldrig när det är den sista gången man har chansen att säga förlåt, och tala om hur mycket den personen betyder för en.
Jag vet att det har blivit ett återkommande ämne i min blogg, men det är ju för att det är så viktigt. Saker händer hela tiden, saker som jag inte förstår, saker som vi inte kan stoppa, eller få ogjort. Rätt som det är så är olyckan framme och då är det försent. Usch va dessa kurser får oss stackars ssk studenter att fundera på döden och livets sårbarhet. :-(

Just ur denna synvinkel känns det så dumt att smågnabbas med den person som börjar betyda så oerhört mycket för mig.. det är så onödigt. Men du ska veta att jag värdesätter varje dag jag har med Dig. Du gör mig lycklig Björn -- and that's something.


"Unchained Melody" - U2

Kommentarer
Postat av: nörd 1

hello beauty!

2008-02-06 @ 10:50:33
Postat av: Nina

till "nörd 1" -- varför det nördiga smeknamnet? och Hej svejs till dig med


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback