Gott Nytt År

I år fick jag en bättre start än förra året.. eller ja, tills att vi inte fick tag i en taxi hem och blev tvungen att gå hem i kylan upp till mig. Men innan dess var det riktigt mysigt och kul. Jag spenderade kvällen med Björn, Lena, Catarina, Carina m.fl. Som bäddat för en härlig kväll alltså. Det kändes riktigt bra att vara med riktiga vänner och såna som står en nära.

Jag ska säga att det kändes riktigt bra och samtidigt konstigt att presentera Björn som min pojkvän, jag menar, det är så nytt fortfarande. Men det kändes som sagt riktigt bra också, mysigt liksom. Det var också väldigt mysigt att jag visste att jag bara behövde hålla om honom så skulle alla bara backa undan istället för att hänga efter en och vägra ge upp. Jag fick dessutom försvara min position som hans flickvän för första gången, det var roligt. Det var en tjej som hängde på honom och ville dansa, när jag kom fram till honom. Han sa nej till henne och förklarade att han hade flickvän och att hon(jag) stod precis bakom henne. Jag skötte mig riktigt bra på att ta det lugnt tyckte jag och stod bara där och log. :) Men ni ska veta att jag var redo med näbbar och klor att hoppa på na om hon inte hade släppt taget om honom snabbt nog. ;)

Nu har jag äntligen förmått mig att lägga upp en annons om hästen i ÖP. Får se om jag hittar nån tillräckligt bra ;), men jag känner att jag måste, jag har verkligen inte varken råd eller tid. Tyvärr.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback