Hahahaha that's sick

"Nyduschad står jag framför spegeln bredvid min man, och klagar på mina små bröst.
Istället för att som han brukar göra, säga att dom inte alls är små, ger han helt otippat ett förslag istället.
Han säger: - Om du vill att dina bröst skall bli större, ta då en bit toapapper, och gnugga med det mellan dina bröst ett par sekunder varje dag.

Smått chockad, men nyfiken nog för att prova, hämtar jag en bit toapapper ställer mig framför spegeln och börjar gnugga.
- Hur lång tid skall det ta? frågar jag min man
Det tar några år, så blir dom större, svarar han självsäkert. Jag slutar att gnugga.
-Tror du verkligen att om jag gnuggar en bit papper mellan brösten i några år, att dom skulle bli större av det?

Utan att blinka, svarar han mig:
- Det funkade ju på din ända, eller hur?!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback