Hoppsan, vad hände???

Jag som skulle vara så duktig på att uppdatera och lägga och dagliga skämt och allt vad jag lovade.. nä det här duger ju inte. ;) Förlåt gott folk, jag ska genast skärpa mig (drar åt).

Det har hänt mycket sen sist iaf.. Jag hade äran att få vara med på Emmas möhippa!
Ni som inte vet kanske undrar vad vi gjorde. Emma trodde att hon skulle till sthlm för att träffa hennes brudtärna Annica för att gå runt i lite affärer och shoppa, men istället så kom vi och överraskade henne och drog med henne på finlandsfärjan Cinderella. Det var Great Success kan jag säga. Jag tror att det var mycket längesen vi eller åtminstone jag hade så kul, från början till slut! Kompisar, när jag ska gifta mig nån gång i framtiden så vet ni vad som står på önskelistan... *blink blink*

Men så hände nåt skumt.. När vi fått vår bordsplacering och satt oss ner så märkte vi att vid bordet brevid oss satt ju David Batra med ett gäng härliga vänner och hade det där för killen, vad sjutton heter det.. ja men bachelor party ni vet.. den manliga möhippan. ;) VAD ÄR ODDSEN FÖR DET??? Skojigt värre tyckte båda borden, och efter att det fotats lite på både emma och deras fredrik så gick vi och shoppade på taxfreen, där blev jag friad till, mycket underhållande, men jag var nog inte så snäll, jag GAPSKRATTADE.... hmm nä inte så konstruktivt eller vad man ska säga.



Sen blev det fortsatt festande på vår hytt, vi lekte lekar och hade allmänt roligt. Sen gick vi iväg och skålade med skumpa, då kom batras gäng förbi igen och vi bestämde då att vi skulle ses på club seven lite senare. Men då vi satt kvar så länge där vid skumpastället lessnade dom och kom och hämtade oss. :) Väl inne på seven hade vi galet skoj förstås och dansade som tokar, jag spillde massor med dricka för jag dansade för våldsamt. ;) Drickan ombord är inte sååå god, lite blaskigt och konstigt... och så fick jag nån skum shot som smakade som flourtantens medicin ungefär av David. Men men.. Kul hade vi! Och sen blev det efterfest i Brudgummens svit = ännu mer dricka, komedi och en striptease.. vad kan man mer önska sig??? Lite bilder..





Herr Batra är lite bildskygg och syns endast på ett litet hörn här på nedersta raden. Men han är en trevlig kille ändå, lite paranoid och lever med en ständig rädsla för aftonbladet som det verkar, men trevlig kille ändå.

Förövrigt vill jag bara säga att jag baske mig har världens mysigaste pojkvän... ooh så mycket jag tycker om honom. Hjärtat mitt. På söndag har vi varit officiella i en underbar månad... fast underbart var det ju redan från första dejten iofs. ;) Jag kan inte komma på nån annanstans jag hellre vill vara än i hans stora trygga famn. Där mår jag som bäst.. Han gör mig lycklig helt enkelt. Det här är den enda bilden jag har på oss två, den tog mamma på oss första gången hon skulle träffa Björn.


Vi

Over 'n' out

Kommentarer
Postat av: Meeri

Ni e så fina tillsammans! Inte helt utan att man blir lite avis. Det e så gött å vara kär!

Postat av: Nina

Tack Meeri! Ja det är himla härligt, jag är lycklig, riktigt lycklig. Och det var längesen! :) KRAM

2008-01-27 @ 14:12:59
URL: http://magnina.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback