Mitt hjärta

Världens finaste hjärta har jag, för det är Du.
För varje dag som går inser jag allt mer vilken tur jag hade som fann Dig. Senast igår kväll när vi var ute såg jag ännu en söt och fin tjej med ett krossat hjärta, med krossade förhoppningar och tårar i ögonen på grund av att nån kille hade utnyttjat henne. -Hur ska jag kunna tro att det finns fina killar därute när dom jag faller för ständigt sårar mig? Frågade hon, och jag kände så väl igen mig. Jag var ju nyss där själv, men sen kom Du! :) Det har inte gått så lång tid sen vår första dejt i början på december, men det känns redan så rätt. Du gör mig lycklig, och det är en kvalité som inte många killar har.
Tack mitt hjärta för att jag får vara Din.
Grattis på månadsdagen <3


"Footprints in the sand" - Leona Lewis

Kommentarer
Postat av: Meeri

Åh, men vad fint. Nästan så JAG blir kär i dig hihi. Skämt åsido. Vore härligt att få ha det så någon gång. Men jag tappar aldrig hoppet. Trött på tårar.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback