Phantom of the Opera

Då jag har en kille som är lite kär i den här filmen.. hehe jo det är sant han är KÄR i den. *fniss* Så har det blivit så att jag och han och tittat väldigt mycket på den sista tiden och just den här scenen är nog min favorit tror jag. Så mäktig låt och jag kände nog lite likadant när jag tillslut kände att jo, nu är vi verkligen ett par, Björn och jag, det var inte längre nån mening med att förneka det. :) En sak jag verkligen tycker om med den här filmen är att kärleken övervinner allt.. Kärlek går djupare än någonting annat.

Mitt nästa projekt: Lära mig sjunga som Christine. ;)

Kommentarer
Postat av: Maria

Då skulle du nog gilla musikalen :) dom har miljarder gånger bättre sångröster än dom i filmen! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback