Saknar dig

Det är lite konstigt hur fort man kan sakna nån.. det var ju bara 14 timmar sen jag vaknade i din famn. Jag hörde den här låten nu när jag var i stallet och jobbade och kunde helt enkelt inte sluta tänka på dig och hur mycket jag tycker om dig. Och sen dess har jag inte kunnat sluta tänka på den här låten heller, den har så fin melodi. Även om budskapet är att kärleken är blind och att den hon sjunger om verkar vara bad news. Men det är ändå mycket som passar in för det finns såna som alltid ska lägga sig i, som säger att det inte kommer funka och allt det där, men jag bryr mig inte i vad de säger, det viktiga är att jag har dig.

Jag ville ha riktiga videon här med det fick man inte så jag länkar till den riktigt videon här:
http://youtube.com/watch?v=sF84pIhP5UM&feature=user

Och här kan ni lyssna på den med en annan video:

"Bleeding Love" - Leona Lewis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback