Skämt - ett hett ämne

Ja efter många påtryck från personer som skall förbli annonyma så harj ag beslutat att jag ska återuppta mina dagliga skämt samt qoutes. :) Här är dagens -- ett blondinskämt jag hörde i stallet idag:

Hos Doktorn
En brunett går till doktorn och klagar på smärta i hela kroppen.

- Åh doktorn jag har så ont! säger tjejen
- Kan ni beskriva vart ni har ont?
- Det gör ont precis överallt! säger tjejen och börjar visa med pekfingret.. Hon petar på näsan -- varpå hon skriker till. Hon petar på axeln -- och skriker till igen, hon petar på ett knä -- samma sak där. Sedan säger hon:
- Ser doktorn? Det gör ont precis överallt där jag tar.
Doktorn tittar medlidande på tösen och frågar -- Fröken är inte brunett egentligen va?
Varpå hon svarar att hon är blondin egentligen och har färgat håret brunt.
- Jag misstänkte det, svarar doktorn och fortsätter
- Ditt problem är att du har brutit pekfingret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback