"Do re mi "..

*sjunger upp*

Jag har en mycket go pojkvän!
Igår fick jag nämligen min något försenade födelsedagspresent: SINGSTAR!!! hihi, underbara spel!
Det är så himla skoj det spelet, bara det att jag egentligen inte är så himla bra på det, så därför ska jag öva och öva tills att jag helt enkelt ÄGER på det spelet!!! Sen kan vi ha battles igen så ska jag minsan inte vara sämst nå mer. :)

DESSVÄRRE... så har jag inget eget PS2 så jag lånar syrrans halvtrasiga.. det funkar inte helt som det ska och än så länge har bara Pussycat Dolls - Buttons funkat så man får köra den om och om igen... Lite långtråkigt kan tyckas, men jisses va jag kommer sätta den helt perfekt om några veckor!

Nä nu ska jag ta och spela lite. hihi

Kommentarer
Postat av: Diddi

Ohh singstar är så roligt :D

Postat av: Nina

Hihi ja visst är det! Jag älskar det där spelet. Eller som min vän säger: Det är inte ett spel, det är en livsstil. Men så långt vet jag dock inte om jag vill sträcka mig.. ;)

2008-08-16 @ 11:25:51
URL: http://magnina.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback