Party party!!!

Åh vilken härlig kväll det belv igår, tack vare mina härliga tjejer!

Jag tog och städade upp här i huset, fixade lite tilltugg och dricka att bjuda på och sen var det bara att kasta sig in i duschen och börja "förvandlingen" ;) haha
Av med mjukisbyxorna och den slitna städ-tishan, fräsha upp håret, följt av inpackning och ansiktsmask och alla andra små saker vi tjejer gör för att glänsa lite extra. På med musiken och tänd ljusen, det skulle vara hög mysighetsfaktor när tjejerna är här.

Först trillade Linda in genom dörren, alltid lika söt, alltid så lysande glad, och det smittar av sig på mig som blir lika sprudlande glad jag med. Sen kommer Eva med bussen och förklarar att Lena ändå inte kunde komma, men vi tänker att vi får försöka ha skoj ändå. Men så några minuter senare så öppnas plötsligt dörren och där stod LENA :) Hihi vilken tur! Hon hade lyckats fixa barnvakt i sista stund och kunde nu vara med på vår lilla tjejkväll.
Då öppnade jag champagneflaskan och serverade i mina fina glas som min mamma gav mig förra året. Och för att höja lyxkänslan så delade jag på en varsin jordgubbe och la ner i bubblet.
Och så skålade vi, för min födelsedag men också för livet. :)

Efter en hel del tjejsnack och många goa skratt bestämmer vi oss för att ta taxin in till plaza. Jag svidar om till min superfina och sköna skjortklänning och tar på mig mina superhöga pumps och är redo för minglet -- trodde vi! Tydligen hade min attans rackare till bushund Lukas lyckats ta sig förbi allihopa helt obemärkt och rymt och taxin stod här på gården och väntade!!! PANIK! Vi ropade och letade och ropade lite till och precis när jag tänkte ge upp resan in till stan så kom han springandes, hur lycklig som helst, och hoppade glatt upp på bron och tyckte han var bäst i världen som hade kommit hem igen. Jaja... in med dig, byracka! Iaf så kom vi ju iväg, och det var nog tur för Lukas det.

På Plaza var det gott om folk och det var några gamla kändisar där från vallatiden och annat, så det var ju roligt. Annars var det en hel del knasiga typer där också och vi undrade om det var tema-dag för knasighet på krogen idag. Aldrig har jag träffat så många knasiga killar förr och hur många gånger ska man behöva påpeka att det inte är brösten som talar när jag för ett samtal, ljudet kommer från nåt som sitter lite högre upp, i ansiktet närmare bestämt, det kallas för en MUN! aja.. Vi hade roligt ändå, trots alla knasigheter.
Efter en mycket bekväm taxifärd hem så fick jag krypa ner i min underbara säng igen, och trots att den var så tom och ensam och utan en älsklings armar tryggt omfamnande så somnade jag riktigt gott.

Tack tjejer för en riktig toppenkväll! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan det bero på att du har så satans urringade toppar och dansar som en go-go dansare som killarna bara kollar på dina bröst när du pratar med dom?? Det enda de tänker på är ju att få omkull dig.

2008-06-16 @ 09:12:19
Postat av: Lena

Hej gumman! Tack för en underbar kväll! Jag hade jätte roligt! Jag hoppas att vi kan hitta på något roligt igen på midsommarafton! Älskar dig! Blev väldigt arg av tidigare kommentar. Vilken idiot har skrivit det där??? Morr! Kramar

2008-06-16 @ 22:10:52
Postat av: Nina

Tack Lena, jag tänker inte bry mig om vad personen ovanför skrivit. Jag behöver inte ha så "satans urringade" toppar för att det ska bli så och vid tillfället som jag talar med någon så står jag knappast och dansar överhuvudtaget, och framförallt inte som en go-go dansare, eller hur???

Postat av: Björn

Anonyma personen? Varför säger du inte vem du är? Det skulle vara trevligt att få veta vilken kille som är så pantad att han inte fattar att man ska se i tjejens ögon för att få kontakt? Om du bara tittar på tjejernas bröst så kommer du aldrig att få något. Det finns inte en tjej i världen som gillar att killar stirrar på brösten. Krävs väll inget geni för att fatta det? Och go-go dansare? Snälla du... Jag och Nina är ute tillsamans hela tiden och jag tror jag aldrig sett henne köra go-go dans.

2008-06-17 @ 01:43:34
Postat av: Lena

Håller med Björn! Nej, du dansar verkligen inte som en go-go dansare! Och jag tycker inte att du brukar ha så särskilt urringade toppar, inte värre än mig iaf! ;) Kramar

2008-06-17 @ 12:09:31
Postat av: Eva

Tack så mycket för kvällen och alla ostbågar!

Verkligen en inte så smart person som skrivit den dumma kommentaren. Jag kan lova att jag hade mer urringat på mig i lördags. Det kanske ser mer urringat ut på Nina för att hon har större bröst, men det är varken något hon kan rå för och verkligen inget hon ska skämmas över! Jag erkänner utan problem att jag är avundsjuk på hennes former. Nina dansar grymt bra och man kan se att hon är dansare, men tror du att hon dansar som en gogo-dansare så får du nog studera dom lite bättre.

Suck för människor som tror att dom vet vad dom pratar om...



Aja. Nina jag behövde verkligen den kvällen även om jag var rätt irriterad på Plaza. Var mest personen som tog mig på baken som drog ner mitt humör :/



Vad säger du om det anonym? Var det mitt fel för att mina jeans var tajta?

2008-06-17 @ 14:41:58
URL: http://www.metrobloggen.se/5221lovlie
Postat av: Nina

Hej igen allihopa och tack för att ni inte tycker att jag klär mig och dansar så att jag förtjänar "det". Jag tycker faktiskt att man ska få klä sig hur man vill sålänge inget hänger ut. ;) Tänk såhär: Det finns faktiskt killar som klär sig i tajta jeans också, men inte ställer jag mig och tokstirrar dem i skrevet eller känner mig för vad personen har i bullen som putar ut. Sunt förnuft och integritet tycker jag det handlar om.



Jag hade en supermysig kväll och jag vill jättegärna göra om det väldigt väldigt snart!

2008-06-17 @ 20:08:54
URL: http://magnina.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback