Björn

Idag är det officiellt vår månadsdag, även om jag egentligen anser att vi varit tillsammans i mer än 5 månader så blev det inte officiellt förrän 27 dec, och nu är det 5 månader på dagen.

Jag blir bara mer och mer kär i honom och jag kan inte låta bli att tänka på hur förtvivlad jag var innan jag träffade honom, jag trodde aldrig att jag skulle hitta en bra och snäll kille igen. Jag trodde inte att kärlek var något som var förunnat mig. Men nu har jag kärlek upp över öronen. :)

En film som jag och Björn tittar på nästan jämt, (för att den helt enkelt är ett mästerverk!), är "The Phantom of The Opera"; och om jag inte har sagt det förut så är det här en av mina favoritscener, om inte den bästa. Har ni inte sett denna film ännu så råder jag er att göra det, och har ni redan gjort det så se den igen, många gånger! Den blir bara bättre för varje gång (lite som med björn *hehe*)


Jag ska tillägga att jag börjar gråta varje gång jag hör den där speldosan i filmen, jag vet inte varför, men det känns som att det finns så mycket sorg i den. Speciellt i den scenen på slutet då "the phantom" har förlorat allt, framförallt kärleken och sjunger med. Då känner man verkligen hans smärta. Tyvärr hittade jag ingen bättre video att lägga upp än den här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback