Mysig helg

I lördags kväll var jag och Paula ut en sväng och svängde på roompenschtoompen. Det var himla roligt, det var så längesen vi sågs hon och jag. Eller ja, iofs har vi väl setts då och då, men inte umgåtts, om jag säger så. Men nu träffades vi hemma hos henne en stund och sen for vi iväg till en viss Andreas som Paula är lite småförtjust i tror jag allt. "Det är så bra för vi är båda lite tjuriga sådär" Ja jo det kan man säga att dom båda är.. gisses, ni som var med vet vad jag menar. Aja, roligt och mysigt var det iaf.

Hittade den här bilden på oss, vi ser nog lite smått slitna ut för här hade vi stått och tokdansat ett bra tag. Men men, vad gör man inte för pressen ;) haha
image404

Sen igår söndag så hade lillasyster Julia konfirmation så då var ju alla så fina, t.o.m. lillebror var uppklädd från topp till tå. Jag tror att jag kan lägga upp lite bilder från tillställningen här sen, ska bara snika åt mig lite bilder. Det var iaf så fint och jag började ångra att jag aldrig konfirmerat mig själv. Jag kanske skulle ta och göra det nu istället. Nåt att fundera på iaf..

Bufféer är ju förövrigt livsfarliga, det är halvt omöjligt att bara gå en runda och ta mat, allt är ju så gott och så upptäcker man alltid nånting som man glömt ta första omgången. Hugaligen för bufféer, varför ska det var så gott?! ;)

Stor kram

Kommentarer
Postat av: Bloggtävlingar

Hej!
Sugen på att tävla? Vet du om en tävling? Eller du kanske anordnar en tävling? Kika in hos oss, släng in en kommentar och vi för ryktet vidare! Tipsa även dina vänner om oss på Bloggtävlingar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback