Blandade känslor

Just nu känns det inte sådär jättekul. Jag och Björn blev osams när vi städade ur hans gamla lägenhet (förhoppningsvis sista gången vi måste städa om...) Jag tror att jag var lite tjurig innan för att Björn hade glömt ringen hemma och dessutom glömt att vi skulle äta lunch ihop och istället åt med sina klasskompisar, samt glömt ringa akelius. Så lite tjurig var jag, förmodligen överreagerade jag också. Men sen när vi var och städade hans lägenhet så var han jätteupprörd och jag förstod inte varför, det kändes som att allt jag sa och gjorde var fel, ja det kändes som att hela jag var helt FEL. Inte en rolig känsla, allt jag vill är ju att han ska klara av allt som är lite jobbigt nu och att vi ska ha det bra tillsammans och framförallt att han ska tycka att jag är en bra flickvän. (jag inser att jag är lite tjurig för ofta, jag jobbar på det, jag vill bara att vi ska ha det bra som sagt och blir frustrerad när det inte funkar som det ska)
Dessutom lossnade handtaget på ugnen när jag skulle städa den.. Jag förstår inte vad som hände, den bara lossnade när jag öppnade luckan. Hoppas att Akelius förstår att det var en olyckshändelse om det var jag ska sabbade den, drog kanske till för hårt eller nåt. Nä idag är det ingen rolig dag, känns som att allt jag gör blir fel.

Fast, allt har inte varit dåligt idag, jag fick värsta känsloruset när björn kom fram och kysste mig i ljushallen på kafferasten imorse, det var mysigt. jag älskar att min älskling går på skolan nu. Och sen var det en mycket intressant föreläsning och cirkulationssjukdomar, och sen träffade jag Lena på stan och tog en fika på Törners med henne vilket ju var väldigt mysigt också, fast på ett annat sätt än när Björn kysser mig förstås.

Aja, nu ska jag städa upp lite här hemma också och hoppas på att det kan muntra upp Björn lite. Jag hatar när vi är osams, hela jag har ont då och hjärtat känns som att det går sönder. Ni vet säkert känslan..

o föresten! Jag är brunett, typ... lite mörkare är det iaf.


Kommentarer
Postat av: Emma

Knasboll! Man måste få vara tjurig ibland! Även i ett förhållande. Björn är inte heller perfekt, så varför skulle du behöva förändra dig? Kram

2008-09-13 @ 20:16:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback