Oj!

Nu har Björn varit och klagat på att jag skriver så sällan här nuförtiden så det är bäst att jag skriver några rader då. ;)

Ja... det kan man lugnt säga, tänk att första praktiken är klar redan, det känns jättekonstigt! Det var ju alldeles nyss vi började! Men det känns roligt också för jag har verkligen lärt mig mycket och utvecklats. Sen måste jag få säga att jag är galet stolt, för min handledare var jättenöjd med mig och jag fick väldigt fina betyg. :) Det var jättekul! Jag har nog aldrig fått så fina betyg från en praktikplats. Så då blev jag alldeles rörd och rodnade för varje bra sak som hon sa, jag såg ut som en tomat sen.. en GLAD tomat! Dessutom tog jag två venprov idag, och det gick BRA! Jag missade inte, jag skakade inte, jag fick fylla rören och allt funkade! Wohoo! Det där med att ta venprov är som värsta eldprovet för mig. Ruggigt läskigt.. speciellt när nån ska stå brevid och bedöma mig. Men det gick ju bra idag! Så himla lycklig över det!
Men jag kommer verkligen att sakna det där gänget, både personal och "brukare", som det kallas. Dom är så mysiga och roliga. Och själva boendet är superfräscht och skönt att vara på liksom.
Nåja nu är det bara att blicka vidare mot nya uppgifter och roliga utmaningar. :)

När jag skulle iväg och handla sen så blev det nåt galet däremot, helt plötsligt hade jag inte ett öre på kontot och kunde inte betala för mina matvaror! *panik*
SÅ jag försökte ringa hem för att få hjälp att betala, MEN då hade jag ju inte ett öre på mobilen heller! Aaaah!!! *ännu mera panik* Tillslut fick jag tillåtelse att ta med mig varorna hem och komma tillbaka med pengar som jag trodde jag skulle få låna av brorsan (vilket jag fick) aah så det löste sig ju men vilken pärs det där är. Å jag var helt bombsäker på att det skulle finnas pengar på kontot, men icke! Så nu sitter jag här med inga pengar kvar denna månad, har inga pengar på mobilen så jag kan ringa om det händer nåt... (så nu får jag väl hålla mig hemma tills nästa lön)

Rapporten då som jag skriver nu, nä den är ju inte klar, men jag sliter på och tänkte försöka med att fixa det där imorgon. På nåt sätt måste det gå.


Ps. Jag ska bli duktigare igen på att uppdatera här i min finfina blogg! Jag LOVAR! :)
Puss pusss

vimmelbild från förra helgen

image341

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback