Mamma <3

Grattis till mamma på morsdag!
Det känns hemskt att inte vara hos henne idag, så jag fick ge henne frukost på sängen och se till att hon inte skulle ha några tvivel på att hon är världens bästa mamma!
Jag skulle ha städat åt henne, fixat en härlig sallad till lunch och sen en god kycklingrätt till middag tror jag, och så tårta såklart. :) Och massor med annan bortskämning.
Men nu är jag ju här och hon är där, brorsan är inte heller där. Det känns lite hemskt som sagt.. Men jag hade ju stallet idag så jag kunde inte åka dit.
Jaja, världens vackraste och mest underbara mamma har jag iaf! ;)
 
         
Jag älskar dig

Kommentarer
Postat av: Sara

Nina, det är ju en jätte fin bild på din mamma bland alla blommorna:) Kram Sara


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback