OC

VA?? Inge mer OC?
Dom kan väl inte mena att det är slut för alltid?
Nääää så får dom inte göra, dom kan inte mena det! Det måste vara slut för en stund bara. Det kommer tillbaka, ja så måste det vara... Vad ska jag annars ta mig till?
Köpa en kanin och döpa den Pancakes kanske. Som en hyllning.. ;) Hehe
image62

För övrigt har jag sällan varit så bakis som jag har varit idag, huuuuugaligen.
Jag skulle vilja att det var som så att det man inte minns, det har inte hänt!... Kan gå in på detaljer lite mer diskret än att skriva om det här kanske.
Men jisses så skoj vi hade, heeeelt galet! Hihi

Ps. Jag ska bli bättre på det här med att skriva här.

Puss puss

Kommentarer
Postat av: Catarina

Jag kräver oftare uppdatering av din blogg Nina!
Vill ju veta vad som händer i livet för dig gurl!:)
Kramar Catarina
P.s..det kom från rätt person va?!;)

2007-05-26 @ 23:36:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback