hej hopp

Förlåt igen, fasen va dålig jag är på att uppdatera... *smisk ska jag ha* som nån skulle ha sagt.. ;) hehe Nä oj, vad säger jag egentligen? Ehrm, jag menar, "ajaj, inte bra".
Jag är på skolan nu iaf och väntar på att föreläsningen ska börja. Jag var här i tid idag vilket jag är ganska stolt över. Bara det faktum att jag är här på en föreläsning är ju en sensation i sig, jag har ju nämligen varit sjuk så länge. Men idag pallrade vi oss upp både jag och Björn, tog en liten promenad med Lukas och så gick jag vidare till skolan. Grejen var ju bara att tydligen började vi 10.15, INTE 8.15 som eders undertecknad trodde. Men tiden sprang iväg ändå och jag har fått lite annat bra jobb gjort här på skolan och dessutom fick jag prata ifrån mig ordentligt om hästar med klassens andra hästägare, Annica. Det var skoj så det har inte gått nån nöd på mig inte.

Vår månadsdag var förövrigt helt underbar, tyvärr togs det inga lämpliga bilder för er att se.. ;)

Älskar min björn gör jag. :)

Puss o kram/ Nina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback